Informacja - zmiana Regulaminu Stołówki Szkolnej

W związku z ujednoliceniem zasad wnoszenia opłat za posiłki oraz zwrotów za niewykorzystane obiady we wszystkich szkołach Gminy Grybów Dyrektor Szkoły Podstawowej w Starej Wsi wprowadza Zarządzeniem Nr 1/S/2023/2024 z dnia 28.09.2023 r. Regulamin Stołówki Szkolnej w Punkcie Wydawania Posiłków w Szkole Podstawowej w Starej Wsi obowiązujący od 01.10.2023 r.

Prosimy rodziców o zapoznanie się z nowym Regulaminem (wyciąg dotyczący opłat i zwrotów za niewykorzystane posiłki poniżej).

 

Wnoszenie opłat za posiłki

1. Opłaty za obiady w danym miesiącu przyjmuje intendentka ZSP w Krużlowej-Wyżnej wg ustalonego harmonogramu do 20 dnia każdego miesiąca.

 2. Opłatę wnosi się za cały miesiąc z góry, do ostatniego dnia miesiąca, za który opłata jest wnoszona.

 

Zwroty za niewykorzystane obiady 

1. Nieobecność ucznia lub innej osoby korzystającej ze stołówki szkolnej należy zgłosić osobiście do intendentki, sekretarza szkoły, telefonicznie do sekretariatu szkoły 18  445 19 25 lub na adres mailowy intendentkasp@op.pl, z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 10.00 (w dni robocze), spowoduje to odliczenie od pierwszego dnia nieobecności, w innym przypadku odliczeniu podlegają drugi i kolejne dni nieobecności.

2. Jeśli nieobecność dziecka zostanie zgłoszona przez rodzica po godzinie 10.00 danego dnia roboczego, odliczenia dokonuje się dopiero od drugiego dnia po dniu zgłoszenia.

Nie uwzględnia się odpisu za dany dzień, jeżeli zgłoszenie nieobecności nastąpi tego samego dnia.

Osoby korzystające z dofinansowania z GOPS również są zobowiązane do   zgłaszania nieobecności dziecka w szkole.

3. Opłata uiszczona z góry za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu zostanie zwrócona w postaci pomniejszenia o jej wysokość opłaty za posiłki w kolejnym miesiącu.

NA GÓRĘ